مدیرکل کمیته امداد استان خبرداد :

پرداخت 18 میلیارد تومان کمک هزینه و فرانشیز درمانی به بیماران هرمزگان 



مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت : در سال 1402 بالغ بر 18 میلیارد و 821 میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی ، فرانشیز و تأمین تجهیزات بهداشتی به بیماران خاص و صعب العاج تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان پرداخت گردیده است.
  
به گزارش صبح ساحل ؛ حمید باسره، مدیر کل کمیته امداد استان هرمزگان گزارشی از عملکرد حوزه حمایت و سلامت خانواده این نهاد ارائه نمود و اظهار داشت یکی از اقدامات تأثیرگذار این نهاد، ارتقاء سلامت و بهداشت خانواده های تحت حمایت و کمک به کاهش هزینه های درمانی آنان است که در همین راستا در سال گذشته بالغ بر 18 میلیارد و 821 میلیون تومان در قالب کمک هزینه درمانی و فرانشیز اسناد پزشکی و تأمین تجهیزات بهداشت فردی به بیماران خاص و صعب العاج تحت حمایت کمیته امداداستان هرمزگان پرداخت گردیده است.
باسره افزود: از این میزان مبلغ 10 میلیارد و 700 میلیون تومان برای پرداخت  12 هزار و 700 مورد کمک هزینه درمانی بیماران عادی و بالغ بر  3  میلیارد و400 میلیون تومان به منظور پرداخت کمک هزینه ی فرانشیز اسناد درمانی و تهیه و تأمین تجهیزات بهداشت فردی برای  4 هزار و 233 مورد از بیماران خاص و صعب العاج هزینه شده است. 
این مقام مسئول با تاکید بر اهمیت و ضرورت ارتقاء سلامت و افزایش آگاهی مردم از مسائل بهداشتی و به تبع آن ایجاد و حفظ آرامش در بین خانواده ها، یاد آور شد: یکی دیگر از اقدامات این نهاد طرح های غربال گری ، خدمات بهداشت دهان و دندان ، توزیع بسته های بهداشتی، مخازن ذخیره آب  و..... بین خانواده های تحت حمایت این نهاد می باشد که بر همین اساس در سال گذشته مبلغ  4 میلیارد و 721 میلیون تومان نیز به منظور تهیه اقلام مذکور هزینه و بین خانواده های نیازمند از قبل شناسایی شده توسط مددکاران کمیته امداد در سراسر استان توزیع شده است .
مدیرکل کمیته استان هرمزگان بیان کرد: امیدواریم با همیاری و کمک خیرین و مسئولین دستگاه های ذی ربط بتوانیم در راستای کاهش آلام و دغدغه های مددجویان و مشکلات ایشان ندر حوزه بهداشت و درمان گام های اثربخش تری نسبت به قبل برداشته و نقش بسزایی ایفا نماییم.
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها